• 09155167081
  • Ac.rastin@gmail.com
  • مشهد - میدان جانباز - مجتمع پاژ - ساختمان اداری 2 ، طبقه پنجم واحد503 کدپستی: 93032-91979








بازدید معاونت شهرسازی شهرداری جناب مهندس شیرازی از پروژه باز سازی هتل سنتی آب میرزا

  • ۱۹۷
بازدید معاونت شهرسازی شهرداری جناب مهندس شیرازی وهمکاران ایشان در شهرداری منطقه ثامن از پروژه باز سازی هتل سنتی آب میرزا

حتما در طراحی پروژه ها برای شما پیش آمده که نیاز به تغییراتی در پروانه ملک و مختصر توسعه بنا برای ایجاد کاربری منطقی تر در پروژه داشته باشید،در این پروژه (هتل سنتی آب میرزا) برای تفکیک فضای شهری از فضای محوطه ساختمان در طراحی معماری و در بدو ورود به محوطه حیاط،هشتی ورودی در نظر گرفته بودیم و این امر نیاز به اخذ مجوز توسعه بنا از شهرداری داشت.نگاه کارفرما در ابتدا نسبت به موضوع توسعه بنا در ملک با توجه به تجربه های سخت قبلی در مراجعات و درخواست های شهرداری اصلا مثبت نبود ولی بعد از کرکسیون طرح نهایی و نیاز مبرم به توسعه بنا و ایجاد هشتی ورودی بر آن شدیم که روند قانونی در شهرداری درخواست توسعه بنا در پرونده ملک داشته باشیم.
لطف خدا در مراجعه شهرداری و طی بروکراسی اداری درخواست توسعه بنا و رسیدن پرونده و نقشه های طراحی شده پیوست درخواست به دست معاونت محترم شهرسازی جناب مهندس شیرازی ، ایشان به شدت از اجرایی شدن طرح بازسازی  پروژه و جزئیات طراحی سنتی پروژه در بافت  منطقه ثامن و نزدیکی حرم مطهر خوشحال شده و خواستند که شخصا بازدیدی از پروژه  و روند اجرایی طرح داشته باشند.

بازدیدی توسط ایشان و همکاران ایشان در شهرداری ثامن از پروژه انجام شد و ایشان با محبت فراوان به جزئیات طرح و صحبتهای ما و چالش های پیش رو در شهرداری برای رسیدن به اهداف طراحی گوش کرده و همکاری خیلی خوب و انصافا دلسوزانه ای برای برون رفت از چالش های و بروکراسی زمان بر اداری در شهرداری با کارفرما و پروژه داشتند.
این امر هم باعث تشویق  و همراهی بیشترکارفرما برای ادامه پروژه با جزئیات طراحی شده گردید و هم باعث دلگرمی بیشتر ما در تحمل مسایل اجرایی و مشکلات پروژه شد.

بدیهی است که نگاه مدیران شهرداری به پروژه ها اگر همیشه به جای کسب درآمد برای شهرداری ، مقداری معمارانه تر و هنری باشد قطعا هم پروژه ها به لحاظ اقبال کارفرما در حل چالش های پروژه بیشتر خواهد شد و هم تیم طراحی با پشتوانه بهتری میتواند خلق اثر داشته باشد.

ممنون ازایشان و همکاران هم فکر و همسو با تفکر هنری ایشان

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کد قفل کردن راست کليک