• 09155167081
  • Ac.rastin@gmail.com
  • مشهد - میدان جانباز - مجتمع پاژ - ساختمان اداری 2 ، طبقه پنجم واحد503 کدپستی: 93032-91979








ویلا مسکونی جناب آقای رضایی

  • ۲۱۹

ابتدا جاده طرقبه خیابان امام رضا۱۱


 ویلا مسکونی جناب آقای رضایی

این پروژه در زمینی به مسافت ۱۰۰۰مترمربع وافع در ابتدا جاده طرقبه خیابان امام رضا۱۱طرح ریزی شده است. 
بنا ساختمان قدیمی موجود در انتهای زمین واقع شده بود که به جهت تامین نیاز فضایی کارفرما ورفع مشکلات ارتباط فضایی معماری داخلی ساختمان قدیمی، قسمتی به مساحت حدود ۱۰۰متر مربع به بنا قدیمی در طبقه همکف الحاق گردید. 
فضای الحاق شده در همکف،  در معماری بنا منتج به ایجاد وید مرکزی وطرح پله گرد ارتباطی همکف با طبقه اول گردید و با گسترش ابعاد فضایی در پذیرایی همکف جانمایی مبلمان  و استفاده از فضای پذیرایی درست و کامل گردید و در طبقه اول تراس مشرف به محوطه خلق و طراحی شده است. 
در طراحی معماری نما، حجم الحاق شده به بنادر همکف با المانهای حجمی طراحی، شده در نما و پرگولا در تراس بالا ترکیب بندی فضایی نما را کامل میکند. 
در طبقه همکف ساختمان، اتاقرخواب میهمان و پذیرایی و آشپزخانه و گلخانه شیشه ای و مکانیزه در مجاورت  و مشرفیت آشپزخانه طراحی گردیده است. 
در طبقه مثبت یک ساختمان حوزه خصوصی و اتاق خوابها و فضای نشیمن و سرویس های خصوصی طراحی گردیده است. 
کاراکترهای اصلی محوطه سازی این پروژه شامل آبنما صخره ای و برکه ساحلی گونه گوچک در امتداد ابنما و در مجاورت در تراس همکف بنا می باشد ترکیب صخره با سنگ های طبیعی با گیاهان به همراه صدای آب دید بصری زیبا برای ساکنین ایجاد می نماید. 
آلاچیق مشرف به استخر روباز کهذقسمتی از آن روی استخر به صورت منسول معلق طراحی شده، و فلاورباکسهایگل فصل و فضای بازی بچه ها و پارکینگ و.... از جمله موارد طرح شده در محوطه  این پروژه می باشد. 
در طبقه بالای تجاری موجود در گوشه ابتدایی حیاط، سوئیت سرایداری طراحی و اجرا  گردیده است. 

زمستان۹۷

ویلا مسکونی جناب آقای رضایی

ویلا مسکونی جناب آقای رضایی

ویلا مسکونی جناب آقای رضایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

کد قفل کردن راست کليک